piątek, 10 maja 2013

Pamiątka Chrztu Świętego dla Antoniego

Witajcie Moi Podczytywacze i Podglądowywacze :)

Przedstawiam Wam małe pudełko z niespodzianką.
Okazja nie byle jaka, bo pewien Jegomość Antoni w niedzielę zostaje przyjęty w szeregi "Nie-Pogan" :)

Ojciec Chrzestny wraz z Rodziną zapragnął podarować Antoniemu coś niebanalnego. I ten box miał być właśnie tą "niebanalną" częścią prezentu. A w środku znalazło się również miejsce na bardziej "trwały" element.

W trakcie planowania schematu pracy postanowiłam podpatrzeć w sieci jaki pogląd na takie pudełka mają inni scrapujący. No i wszystko pięknie, ładnie. Tyle, że większość prac z okazji Chrztu Świętego zawierała elementy wózkowo-grzechotkowo-bobasowe. I pomyślałam, że to chyba nie ten kierunek.

Miałam ambitny plan oddać szczególny charakter tego dnia i postawić na symbole.

Mam nadzieję, że mi się to udało.

Grzechotki zostawię na inne okazje :) 

No, to bawcie się dobrze. Zostawiam Was ze zdjęciami.

Uściski!








3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tego pierwszego (i jak na razie jedynego) w historii bloga komcia. To mile łechce moją próżność :P

      Usuń
  2. Izunia, przecudne to jest :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz :)