niedziela, 12 maja 2013

Pamiątka Chrztu Świętego - na niebiesko

Pudełko na specjalną okazję - Felusiowego Chrztu Świętego.
Okazja wydarzy się za tydzień w odległym kraju.

Pamiątka z "wkładką", zanim trafi do małych felusiowych rączek, przejedzie autem kilkaset kilometrów (różnej jakości) dróg, potem popłynie promem, a stamtąd będzie już jakby bliżej.

Feluś ma roczek i zapewne jest mądrym, wspaniałym chłopcem.
I tak sobie o nim myślałam, tworząc to, co zobaczycie na zdjęciach.

Wykorzystałam TEN obłędny "piżamkowy" papier UHK. Tęsknie spoglądałam na niego, odkąd powędrował do mojej torby na Sabacie Północnym. I tutaj wydał mi się fajnym, mocnym dopełnieniem. Wszak Feluś nie jest już niemowlęciem, a zdecydowanym, małym mężczyzną :)

Pozdrowienia dla "specjalistki od zamówień" i Ojca Chrzestnego :)

A teraz "kilka" zdjęć.













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz, co o tym myślisz :)