poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Miętuski

Ech. Napisałam posta. I gdzieś go wsiorbało.

No to jeszcze raz.

Przedstawiam Wam miętuskowe zaproszenia. Nie dostałam zbyt wielu wytycznych.

Miały być puste w środku, i przeznaczone dla kobiet.

Wykorzystałam więc Miętowy Cukierek nr 4 z Galerii Papieru.

Wydawał mi się najbardziej "dziewczyński" a jednak nie różowy :)
Znów pojawiły się papierowe serwetki. Lubię je, bo nadają pracy delikatności.

Zaproszenia zostały już wysłane do zleceniodawczyni.

Przy sprzyjających wiatrach Poczty Polskiej, powinny trafić jutro na miejsce.

W najbliższych planach:

album na zdjęcia ślubne, ślubny exploding box, winietki i pamiątka I Komunii Świętej.
Będzie się działo (niach niach niach).

PS. Sabat Północny zaliczony. Co prawda zabrakło mi czasu na udział w warsztatach (chyba zresztą nawet nie było Enczy - srogi zawód). Ale zawiodłam się również małą ilością scrapowych wystawców z niewielkim asortymentem. Co oczywiście nie przeszkodziło mi nabyć drogą kupna "kilku" nowych papierków, ćwieków i kwiatków.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz, co o tym myślisz :)