czwartek, 27 marca 2014

Steampunkowe pudełeczko

Zamówienie brzmiało jednoznacznie:

"Zrobisz mi takie śliczne steampunkowe pudełeczko? Plissssss..." ;)

Jakże mogłam odmówić. Mam nadzieję, że The Dirty Thirty, która je otrzyma też się ucieszy.
Najlepsze życzenia dla Małgorzaty i zdróweczko - jasna sprawa. Delegatura już w drodze :)

Rzadko mam przyjemność tworzenia steampunku. Trafiła się i okazja i nastrój.
Środek wypełniony UHKami i Wycinankowymi trybikami. Aż żałuję, że tak mało zostało mi papierów My Dear Watson - pasowałyby tutaj w całości. Niestety również w UHKowie się kończą. Pozostaje mieć tylko nadzieję na dodruk ;)

Tym razem zdjęcia z załącznikiem muzycznym. Bo taka nutka jest odpowiednia na dziś.

Indżoj!















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz, co o tym myślisz :)