piątek, 27 września 2013

Album dla dziewczynki

Dziś prezentacja albumu, który wykonałam dla małej dziewczynki, urodzonej w sierpniu.

Wykonanie tego albumu było dla mnie dużą frajdą, bo to pierwsza taka duża praca o tematyce dziecięcej.
Frajda ta zajęła mnie na jakiś tydzień ;)

Chciałabym uraczyć Was dużą ilością pięknych zdjęć, oddających piękne kolory papierów użytych do wykonania tego albumu.
Niestety - zdjęcia robiłam na krótko przed oddaniem go wprost do samolotu lecącego do Wielkiej Brytanii. A był to bardzo późny wieczór.
Zdjęcia są koszmarne, nawet po próbie ich obrobienia.
Dlatego w tym poście znajdziecie tylko kilka fotek. Jeśli macie ochotę zobaczyć więcej, zapraszam Was 


Niedługo świeże posty, albowiem poza albumem coś tam jeszcze zrobiłam ;)

Uściski!



























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz, co o tym myślisz :)