niedziela, 23 czerwca 2013

Matura 2013

Tadam!

Dzisiaj wyjaśnia się Facebookowa zagadka dotycząca czterech tajemniczych pudełek.

Zostałam poproszona o zrobienie gratulacyjnych pudełek dla młodzieży,
która z sukcesem zdała tegoroczną maturę.
Do ich wykonania potrzebne mi były pewne istotne informacje :)

I tak: 

Jasiek - zapalony sportowiec, reprezentant szkoły w koszykówce i piłce ręcznej,
przyszły student prawa,
Kuba - brat Jaśka, grający z nim w jednej drużynie, również wybiera się na prawo,
Paula - wielbicielka m.in. fotografii, wybiera się na finanse i rachunkowość,
Kasia - szalona kucharka, wraz z chłopakami wybiera się na prawo
(choć w sercu tkwi marzenie o nauczycielstwie).

Chciałam, aby każdy dostał pudełko, charakteryzujące jego pasje i przyszłe wybory.
Mam nadzieję, że się udało.

Pod pokrywką ukryte są czterolistne koniczyny - prawdziwe, zebrane
i ususzone przeze mnie :)

Poniżej tylko kilka zdjęć, resztę możecie obejrzeć w galerii, o TU.














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz, co o tym myślisz :)