środa, 12 czerwca 2013

Imieninowo

Dzisiaj pudełko zrobione na prośbę.
Okazja - imieniny Jolanty.

Dobrze, że zrobiłam zdjęcia, bo zdążyłam przed oddaniem wychwycić babola :)
Dlatego na zdjęciach jest data 16.06.2013.
Oczywiście błąd niezwłocznie naprawiłam i Jolanta otrzyma pudełko oznakowane właściwie, czyli 15.06 (bo wtedy właśnie obchodzone są imieniny Jolanty).

Znów pobawiłam się papierkami z Magicznej Kartki. Miało być miło i radośnie oraz po babsku.
Mam nadzieję, że tak jest.
Wykorzystałam też inne papiery w tonacji kolorystycznej fiolet/mięta - m.in. UHK i Galerii Papieru.

I jeszcze kilka zdjęć...













1 komentarz:

  1. Super! Śliczne kolory, dopracowana karteczka. Po prostu zajebistość:) Znaczy majstersztyk:)

    To znowu ja Mazurkiewiczowa:)

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz :)